Generelle Oplysninger

 

  1. Frokostselskaber starter kl. 12:00 og slutter kl. 17:00. Brunchselskaber starter senest kl. 11:30 med en varighed på maks. 4 timer. Sidste gæst skal have forladt lokalet på det aftalte sluttidspunkt.
  2. Aftenselskaber/helaftensarrangementer i separat lokale starter kl. 18:00 og slutter kl. 01:00/02:00 eller seneste kl. 03:00, hvor den sidste gæst skal have forladt lokalet.
  3. For alle selskaber: Brunch-, frokost-, aften- og helaftensselskaber skal ekstra tid – udover det ovenstående - være aftalt på forhånd, da det ellers ikke vil være muligt at fortsætte.
  4. Bindende oplysninger ang. antal af gæster til et selskab skal oplyses pr. mail sendes 8 dage før arrangementets gennemførelse.
  5. For hver ekstra påbegyndt time beregnes et tillæg på kr. 75,- pr. pers – dog minimum kr. 2.500,- Der afregnes for det antal personer, der pr. mail er oplyst inden selskabets gennemførelse.
  6. Duge, servietter og lys er indeholdt i prisen, der også inkluderer moms og betjening. Husets blomsterdekorationer stiller vi gerne til rådighed – har De særlige ønsker hertil, er de velkommen til at kontakte vores blomsterdekoratør, der gerne oplyser priser og kreative muligheder.
  7. Vi tænder gerne de levende lys i vores lysekroner for en pris på kr. 300,- pr. stk.
  8. Bordplan, bordkort, ekstra op pyntning mv. skal afleveres 3 dage før festen. Vi henstiller til at bordkort mv. er sorteret i rækkefølge pr. bord samt at diverse pynt er lige til at sætte på bordet.
  9. Vi er leveringsdygtige med hensyn til snacks, chokolade, petits fours mv. – pris i h.t. aftale. De er velkommen til selv at medtage kage/chokolade/snacks mv. – vi beregner her et mindre servicegebyr.
  10. De har mulighed for at benytte vores musikanlæg á kr. 800,- vores trådløse mikrofon a kr. 500,- vores projektør samt lærred a kr. 500,- eller elektroniske keyboard á kr. 500- ved forudgående aftale.
  11. Når De har modtaget reservationsbekræftelse på Deres arrangement, bedes De venligst inden 8 dage indbetale det oplyste á conto beløb, og herved accepterer De betingelserne angivet i dette tillæg med praktiske oplysninger, som også er medsendt Deres reservationsbekræftelse.
  12. Når De efterfølgende modtager ordrebekræftelse på Deres arrangement, bedes De venligst inden 8 dage indbetale 20% af den aftalte arrangementspris.
  13. Slutafregning finder sted straks efter arrangementets afslutning, medmindre andet er aftalt på forhånd. Såfremt De ønsker en regning fremsendt pålægges et administrationsgebyr på kr. 300,-
  14. I tilfælde af overskridelse af vores betalingsbetingelser kræves 1,5% i rente pr. påbegyndt måned samt et administrationsgebyr på kr. 300,- Ønsker De yderligere oplysninger, eller har De specielle ønsker angående menu, vine eller lignende er De altid velkommen til at kontakte os.
Generelle Oplysninger
Generelle Oplysninger

Vi glæder os til at byde Dem velkommen I Frilandsmuseets Selskabslokaler

Kontakt Os

Står du for at skulle planlægge en fest, så gør det nemt for dig selv og lad os gøre den til en særlig begivenhed.

Ring til os nu på 45 85 34 80 eller send os en mail på friland@frilands-restaurant.dk.